Proactief beheerplan

Service Level AgreementIndien gewenst kunt u het volledige beheer van uw database bij ons onderbrengen. In overleg met u kiezen we – uitgaande van uw database, uw bedrijfsvoering en uw wensen – een passende aanpak. Wij verzorgen onder meer periodiek onderhoud en rapportages, informeren u tijdig over eventuele knelpunten, bewaken uw omgeving door toepassing van bijvoorbeeld de Oracle Enterprise Manager of Nagios software en reageren adequaat op incidenten. Bovendien kunt u gebruik maken van onze servicedesk; we leggen de gemaakte afspraken dan vast in een beheerplan met bijbehorend service level agreement (sla).

Bij DBA.nl heeft u één aanspreekpunt, maar er zijn altijd meerdere specialisten op de hoogte van uw systeem. Zo bent u verzekerd van een blijvend goede performance en beschikbaarheid van uw database en komt u niet voor verrassingen te staan.

Wilt u weten wat DBA.nl voor uw organisatie kan betekenen? Download dan de brochure aan de rechterzijde van het scherm. Of neem voor meer informatie vrijblijvend contact op met één van onze accountmanagers.

Wij denken graag met u mee over de mogelijkheden van de Oracle Enterprise Manager of toepassing van Nagios software in het kader van:

  • DBA
  • beheer, beheren en beheerder (administration / administrator)
  • SLA, onderhoudscontract, supportcontract (remote / op afstand of op locatie)
  • configuratie en configureren
  • monitoring en monitoring
  • performance
  • tuning
  • backups, errors, scripts

Heeft u vragen?

Bel ons!

Partners



[email protected]
088-055 55 55