Informizely customer feedback surveys

Patricia van Dijk
Servicemanager

In januari 2022 ben ik begonnen als servicemanager bij DBA.nl. In deze rol behartig ik de belangen van onze klanten voor de dienstverlening die wij bieden. Oftewel, ik probeer ervoor te zorgen dat de klant krijgt wat wij ze beloofd hebben, dat ze ontzorgd worden en dat ze tevreden zijn met wat en hoe wij dat als DBA.nl zijnde voor ze doen.

De servicemanager

Als servicemanager ben ik het aanspreekpunt voor operationele zaken voor zowel de klant als ook voor mijn collega’s. Ik weet de afspraken die zijn vastgelegd en geborgd in het Dossier Afspraken en Procedures in onze eigen organisatie door te vertalen zodat onze DBA-ers hun werk goed kunnen doen en wij voldoen aan de KPI’s die binnen de SLA zijn afgesloten. Ook bij eventuele klachten over uitgevoerde werkzaamheden of facturen zijn onze klanten bij mij aan het juiste adres.

Door het klantcontact, het meedenken in oplossingen voor zowel onze klanten als mijn collega’s is de rol van servicemanager bij DBA.nl  voor mij uitdagend en is geen dag hetzelfde.

Waarom DBA.nl? Voor mij is het prettig om te werken voor een bedrijf met korte lijnen, een leuke groep collega’s, waar je snel kan schakelen in een open cultuur.