Informizely customer feedback surveys

Ed Kisman
Commercieel directeur

Het is meer dan prettig samenwerken met collega’s die ook deze kernwoorden nastreven binnen de dienstverlening die wij aan onze klanten bieden. Op die manier kan je als organisatie groeien met klanten.

In 2012 ben ik mijn commerciële carrière bij DBA.nl begonnen. Tijdens mijn eerste klantafspraak werd mij door de klant gevraagd naar de kernwoorden van DBA.nl. Zonder ook maar een seconde na te denken kwam “Kennis – Kunde – Kwaliteit – Flexibiliteit” uit mijn mond. Deze vraag wordt mij nog regelmatig gesteld en met volle overtuiging geef ik nog steeds hetzelfde antwoord.

Het is meer dan prettig samenwerken met collega’s die ook deze kernwoorden nastreven, binnen de dienstverlening die wij aan onze klanten bieden. Op die manier kan je als organisatie groeien met klanten. Klanten die ik, samen met mijn sales & pre-sales collega’s, met veel enthousiasme voor een lange periode aan DBA.nl weten te binden.

Door onze kennis, kunde en kwaliteit hebben wij het vertrouwen bij onze klanten gewonnen om die gewenste langdurige relatie met elkaar aan te gaan. Op die manier leren wij steeds meer en beter van wat er bij onze klanten speelt en kunnen wij, daar waar nodig, onze dienstverlening flexibel aan passen naar wat er op dat moment nodig is voor de ‘perfect fit’. Geen enkele klant is hetzelfde en daarmee ook de te bieden dienstverlening niet. Over flexibiliteit gesproken. 😉

Graag vertel ik, in de gesprekken die ik met potentiële nieuwe klanten van DBA.nl voer, over onze dienstverlening en hoe wij die uitvoeren. Ik kan mij voorstellen dat u daarbij een “Wij van WC-eend …” gevoel krijgt en daarom geef ik eigenlijk altijd de gelegenheid tot contact met reeds bestaande klanten. In mijn ogen kan namelijk niemand een betere sales pitch over DBA.nl geven dan een tevreden klant. Wij maken dus waar wat wij beloven.

Ik ben dan ook trots op mijn DBA-collega’s die tot en met 24×7 waarmaken wat mijn (pre)sales collega’s en ik weten te verkopen